Θα τα πληρώνουμε στα Μάλγαρα!
Τα διόδια του Αιγινίου δεν θα λειτουργήσουν όμως η Εταιρία θα εισπράττει το ποσό που της αναλογεί για τα οχήματα που διέρχονται από τον συγκεκριμένο σταθμό από τα διόδια των Μαλγάρων.
Την ανακοίνωση έκανε από την Κατερίνη ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης. Ο κ. Μαγκριώτης, επισκέφθηκε την Πιερία , εξαγγέλλοντας την υλοποίηση σημαντικών έργων από τη Νομαρχία, όπου είχε συνάντηση με το νομάρχη, τους βουλευτές του Πα.Σο.Κ., αλλά και δημάρχους της Πιερίας.
Διόδια Αιγινίου:
«Τα διόδια του Αιγινίου, όπως κι εκείνα της Κολούρας (έξω από τη Βέροια) δεν θα λειτουργήσουν», ανακοίνωσε ο υφυπουργός υποδομών, σημειώνοντας ότι το υπουργείο είναι σε συνολική διαπραγμάτευση με την Εταιρία για τα διόδια, αλλά και τα συμπληρωματικά και παράλληλα έργα. Ο κ. Μαγκριώτης τόνισε ότι απόφαση της κυβέρνησης ήταν να παρέμβει «σε ορισμένα σημεία όπου τα πράγματα ήταν οξυμένα», όπως είπε χαρακτηριστικά, αναγνωρίζοντας πως η σύμβαση που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση, έφερνε σε δεινή θέση την Πιερία.
Έτσι από την 1η Μαρτίου, η Εταιρία εισπράττει το αντίτιμο από τα διόδια του Αιγινίου από τα διόδια των Μαλγάρων, αφού μπορεί και καταγράφει πόσα οχήματα διέρχονται από τον συγκεκριμένο σταθμό.
Το πώς ακριβώς όμως θα λειτουργήσει το συγκεκριμένο σύστημα, θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα, είπε, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει αναπροσαρμογή της τιμής των διοδίων στα Μάλγαρα, τα οποία όπως υποστήριξε έχουν μείνει καθηλωμένα εδώ και πολλά χρόνια. Αντίθετα, ανέφερε ότι η τιμή των διοδίων στο κομμάτι του δρόμου που έχει παραχωρηθεί είναι πολύ υψηλή, αφού το 70% του ποσού που καταβάλουν οι οδηγοί είναι «κρυφοί φόροι» τους οποίους επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση με σκοπό να χρηματοδοτήσει οδικά έργα σε άλλες περιοχές της χώρας. Ο υφυπουργός υποδομών, εκτίμησε ότι από την επαναδιαπραγμάτευση για τα διόδια, το Κράτος θα στερηθεί περίπου 10 δις ευρώ σε βάθος χρόνου 30 ετών.Τέμπη:
Ολοκληρώθηκαν οι (προβλεπόμενες) εργασίες και εξέφρασε την άποψη ότι η πολιτεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την κατολίσθηση, τονίζοντας ότι οι συγκεκριμένες εργασίες θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί από πλευράς εταιρίας το Μάρτη του 2009. Παράλλη επισήμανε ότι η κυβέρνηση κατανοεί τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι επαγγελματίες της νότιας Πιερίας και της Βόρειας Λάρισας. «Οι επαγγελματίες θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένη κατεύθυνση στις διεκδικήσεις τους» είπε ο Γιάννης Μαγκριώτης, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα πρέπει να διεκδικήσουν αποζημιώσεις από την Εταιρία η οποία έχει την ευθύνη του δρόμου.
13η Εθνική Οδό και
Περιφερειακή της Κατερίνης
Για την 13η Εθνική Οδό, αλλά και την Περιφερειακή της Κατερίνης, ο κ. Μαγκριώτης ανακοίνωσε ότι η πρόθεση του Υπουργείου είναι να χρηματοδοτηθούν από το συμπληρωματικό πρόγραμμα, πρόγραμμα θα «ανοίξει» το 2011 και θα είναι συνολικού ύψους 3 με 4 δισεκατομμύρια ευρώ.
Παράπλευρο δίκτυο-Κόμβοι
Ο υφυπουργός υποδομών, απέφυγα να δεσμευτεί όσον αφορά το παράλληλο δίκτυο της Εθνικής Οδού ενώ για τους κόμβους Αιγινίου, Πύδνας και Κορινού, είπε ότι θα γίνουν «ολοκληρωμένοι» και ότι οι μελέτες για την κατασκευή τους είναι στο τελικό στάδιο. Αμέσως μετά τη συνάντηση στη Νομαρχία, ο κ. Μαγκριώτης επισκέφθηκε το νέο Νοσοκομείο Κατερίνης, αλλά και σημεία της 13ης Εθνικής Οδού, ενώ η επίσκεψή του στην Πιερία ολοκληρώθηκε στα γραφεία της Ν.Ε. Πα.Σο.Κ. Πιερίας, όπου είχε συνάντηση με στελέχη του κόμματος.-
Πέμπτη 22 Απριλίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου