Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Να αντισταθούμε Να πούμε ΟΧΙ




τούτη την ώρα που ρημάζουν και στραγγαλίζουν την κοινωνία μας

Και κάπου εδώ στου καιρού μας το μεγάλο χαμό,
που άλλοι διαλέγουν το ρέμα κι άλλοι βουτάν στον γκρεμό,
θηλιά στο λαιμό μόνος μου δεν βάζω,
παίρνω κουράγιο και στ’ απόμερα γιορτάζω।


Δεν έχω μία μα δεν μ’ έχουνε και δανεισμένο
και τραγουδάω με κάθε φρεσκοαπολυμένο,
δεν με νοιάζει ό,τι κι αν γίνει στου ραγιά το κλουβί…


Την ψυχούλα μας δεν στέλνουμε κέρασμα
στα λαμόγια που τρων το καταπέτασμα…


Κάπου εδώ θα το γλεντήσω κι άλλο δεν θα το βουλώσω,
όπως θέλω θα το ζήσω, δεν γουστάρω να πληρώσω।


Δεν με νοιάζει αν νικήσω, ούτε και αν το μετανιώσω,
ας το μετανιώσω μια ώρα αρχύτερα।


Μες στα μούτρα θα τους φτύσω έτσι για να τους γειώσω
κι αν μιλήσουν θα γυρίσω με κλοτσιές να τους λαδώσω
κι αν ούτε έτσι τους φοβίσω, φτάνει που θα ξαλαφρώσω,
θα ξαλαφρώσω μια ώρα αρχύτερα…


Τραβάω τη φάτσα μου και την ψυχή μου από τη μόστρα,
την τηλεόραση λέω να κάνω απλώστρα,
ν’ αφήνω πάνω τα βρεγμένα σώβρακά μου,
να ξεκουράσω και λιγάκι την κυρά μου…


Θα παραδώσω στο υπουργείο τις πινακίδες
και θα σκουπίζομαι με παλιές εφημερίδες
με δικές μου συνεντεύξεις απ’ το αρχείο,
τώρα που στο λάλημα την έκανα λαχείο…


Δημόσιος κίνδυνος κηρύσσομαι κι επίσημα
κι έχω ένα πρόβειο για κάθε ηχοσύστημα…
Θ’ απέχω πάλι κι απ’ αυτές τις εκλογές,
θα ενεργοποιήσω όλες μου τις φραγές
κι απ’ το ξαλάφρωμα αυτό θα ’μαι καλύτερα
κι ας πάω στο διάολο μια ώρα αρχύτερα»।


Ένα τραγούδι των «Active Member», που αντιγράψαμε από τη
στήλη του Κ.Σ. Παπανικολάου στην Απογευματινή της 17/ /10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου