Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ο Ιησούς και οι μαθητές

Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στοβουνό. Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότετα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:

- Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σε αυτούς ανήκει ηβασιλεία των ουρανών.

Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θαπαρηγορηθούν.

Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη...

Όταν τελείωσε ο Ιησούς, ο Πέτρος ρώτησε:- Πρέπει να τα *γράψουμε* όλα αυτά;

Ο Ανδρέας ρώτησε:- Πρέπει να τα *μάθουμε* όλα αυτά;

Ο Ιάκωβος:- Και πρέπει να τα μάθουμε *απέξω*;

Ο Φίλιππος πρόσθεσε:- Είναι *πολύ* δύσκολα.

Ο Ιωάννης είπε:- Δεν έφερα *χαρτί*.

Ο Θωμάς είπε:- Δεν έφερα *στυλό*.

Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε:- Την επόμενη φορά θα έχει και *τεστ*;

Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του:- Με *ποιο* «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;

Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγονταςδυνατά:- Πάω στην *τουαλέτα*.

Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε:- Όπου να ναι, *χτυπάει*.

Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο:- *Κύριε*, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τουςφτωχούς;

Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα μέλος της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Πολιτική του Κράτους και τον ρωτά:- Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;-

Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σαςδιδασκαλίας;-

Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στημάθησή τους οι μαθητές σας;-

Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιεςσυμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;-

Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;-

Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;-

Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;-

Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασίασε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;-

Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν ηκαταλληλότερη;

Σε αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου