Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στοβουνό. Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότετα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:
- Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σε αυτούς ανήκει ηβασιλεία των ουρανών.
Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θαπαρηγορηθούν.
Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη...
Όταν τελείωσε ο Ιησούς, ο Πέτρος ρώτησε:- Πρέπει να τα *γράψουμε* όλα αυτά;
Ο Ανδρέας ρώτησε:- Πρέπει να τα *μάθουμε* όλα αυτά;
Ο Ιάκωβος:- Και πρέπει να τα μάθουμε *απέξω*;
Ο Φίλιππος πρόσθεσε:- Είναι *πολύ* δύσκολα.
Ο Ιωάννης είπε:- Δεν έφερα *χαρτί*.
Ο Θωμάς είπε:- Δεν έφερα *στυλό*.
Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε:- Την επόμενη φορά θα έχει και *τεστ*;
Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του:- Με *ποιο* «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;
Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγονταςδυνατά:- Πάω στην *τουαλέτα*.
Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε:- Όπου να ναι, *χτυπάει*.
Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο:- *Κύριε*, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τουςφτωχούς;
Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα μέλος της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Πολιτική του Κράτους και τον ρωτά:- Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;-
Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σαςδιδασκαλίας;-
Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στημάθησή τους οι μαθητές σας;-
Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιεςσυμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;-
Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;-
Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;-
Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;-
Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασίασε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;-
Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν ηκαταλληλότερη;
Σε αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου