Γενικεύεται η χρήση των κυκλικών κόμβων στην Κατερίνη ακόμα και σημεία που δεν έχουμε ουσιαστικά σταυροδρόμια όμως στο τέρμα Σβορώνου στο πάρκο, και στην Τερζοπούλου στο ύψους του πάρκιγκ Ευκαρπίδη βλ. φωτογραφία.
Κόμβοι που γίνονται σε βάρος κοινοχρήστων χώρων ( πάρκο, και πάρκιγκ Ευκαρπίδη) χωρίς να φαίνεται να εξυπηρετούν κυκλοφορικές ανάγκες λόγω της θέσης τους. Στις φωτογραφίες φαίνεται καθαρά η κατασκευή του κόμβου πάνω στο παλιό οδόστρωμα της οδού Τερζοπούλου και η δημιουργία χώρου πάρκιγκ επί του πεζοδρομίου για ιδιωτικές επιχειρήσεις ( μάλιστα προς διευκόλυνση των αυτοκινήτων βύθισαν το κράσπεδο) ενώ φαίνεται και ο μεγάλος χώρος που καταλαμβάνουν από το πάρκιγκ. Σημειώνουμε ότι εδώ δεν έχουμε
Κόμβοι που γίνονται σε βάρος κοινοχρήστων χώρων ( πάρκο, και πάρκιγκ Ευκαρπίδη) χωρίς να φαίνεται να εξυπηρετούν κυκλοφορικές ανάγκες λόγω της θέσης τους. Στις φωτογραφίες φαίνεται καθαρά η κατασκευή του κόμβου πάνω στο παλιό οδόστρωμα της οδού Τερζοπούλου και η δημιουργία χώρου πάρκιγκ επί του πεζοδρομίου για ιδιωτικές επιχειρήσεις ( μάλιστα προς διευκόλυνση των αυτοκινήτων βύθισαν το κράσπεδο) ενώ φαίνεται και ο μεγάλος χώρος που καταλαμβάνουν από το πάρκιγκ. Σημειώνουμε ότι εδώ δεν έχουμε
σταυροδρόμι ενώ ακολουθεί το φανάρι της 25ης Μαρτίου οπότε μειώνεται αναγκαστικά η ταχύτητα των αυτοκινήτων.
Αυτό που πραγματικά δεν βλέπουμε και πρέπει να μας προβληματίσει είναι ότι δεν φαίνεται να υπάρχει μια συνολική κυκλοφοριακή μελέτη για την Κατερίνη αφού π.χ. τα πάργκιγκ κατασκευάζονται μέσα στο κέντρο της πόλης προσελκύοντας το αυτοκίνητο μέσα σε αυτή, δεν βλέπουμε περιφερειακά πάρκιγκ ούτε απομάκρυνση του αυτοκινήτου από το κέντρο της πόλης, ενώ είναι απαραίτητη τόσο η βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας, όσο και η παράδοση χώρου στους ποδηλάτες.
Αυτό που πραγματικά δεν βλέπουμε και πρέπει να μας προβληματίσει είναι ότι δεν φαίνεται να υπάρχει μια συνολική κυκλοφοριακή μελέτη για την Κατερίνη αφού π.χ. τα πάργκιγκ κατασκευάζονται μέσα στο κέντρο της πόλης προσελκύοντας το αυτοκίνητο μέσα σε αυτή, δεν βλέπουμε περιφερειακά πάρκιγκ ούτε απομάκρυνση του αυτοκινήτου από το κέντρο της πόλης, ενώ είναι απαραίτητη τόσο η βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας, όσο και η παράδοση χώρου στους ποδηλάτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου