Για ακόμα μια φορά το Δημοτικό Συμβούλιο συνεδρίασε χωρίς τον Δήμαρχο (απουσίαζε και πάλι στην Αθήνα για σημαντικά ραντεβού!!!). Για άλλη μια φορά σημαντικότερα ζητήματα αναδείχτηκαν αυτά που προέκυψαν από τις ερωτήσεις μας. Η γραπτή απάντηση του Δημάρχου ήταν σαφής και υποδηλώνει την γενική στασιμότητα:
- Το ΚΑΤ Αιγινίου «κόλλησε» από τον Ιούλιο του 2009 όπου περιμένουμε την έγκριση της διυπουργικής επιτροπή ΣΔΙΤ. Με την ταχύτητα που προχωράει δηλαδή και δεδομένου του ότι α) δεν ενδιαφέρεται κανείς για να «σπρώξει» την υπόθεση, β) τα οικονομικά χάλια της χώρας μας, γ) ότι τα ΣΔΙΤ δεν χρηματοδοτούνται από την Ε.Ε. και όλα τα χρήματα τα δίνει το Ελληνικό Δημόσιο, φοβόμαστε ότι δεν θα λάβει ποτέ έγκριση και θα μείνουμε με την ταμπέλα.
- Οι υποδομές στην επέκταση (αφού γίνουν οι κρασπεδώσεις που ξεκινάνε) δεν προγραμματίζονται, απλά αναφέρονται.
- Δενδροφύτευση στον Α. Γεώργιο θα… γίνει (είμαστε τέλη Φεβρουαρίου).
- Η οικοδομική άδεια νομιμοποιήσεων του Δημοτικού αναψυκτηρίου Καταχά πάνω από έξι μήνες καθυστέρησε γιατί το … ξέχασε κι’ αυτό η Διοίκηση και άρα άδεια λειτουργίας δεν υπάρχει παρά την συνεχιζόμενη λειτουργία του εδώ και χρόνια.
- Ο Νομικός Σύμβουλος με παρουσία δύο ωρών την εβδομάδα στο Δήμο, με συμμετοχή στα Δ.Σ. (άλλες 2 ώρες το μήνα) και με μηδενικό μέχρι στιγμής ωφέλιμο δημοτικό αποτέλεσμα (στασιμότητα σε Πολύκεντρο, αποθήκη σε ΠΕΟ, οφειλές κλπ.) κοστίζει στο Δήμο περίπου 40.000 το χρόνο! Προτείναμε λοιπόν επιτέλους η Διοίκηση να του αναθέσει σχετικές εργασίες και παρουσία στο Δήμο τουλάχιστον το ήμισυ του ωραρίου υπηρεσιών, ειδάλλως να διακοπεί η σύμβαση.
Σε ότι αφορά δε τα θέματα της ημερήσιας διάταξης ξεχώρισαν:
α) Η έγκριση των αποφάσεων της ΔΕΥΑ.ΑΙ για διατήρηση τιμολογίων, όπου δηλώσαμε την πλήρη έλλειψη διοίκησης και σχεδίου διάσωσης.
β) Η παραλαβή της μελέτης αγροτικού δρόμου Αιγινίου – Καταχά που κόστισε 17.-20.000 €. Επ’ αυτού παρατηρήσαμε ότι θα μπορούσε να την κάνει η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και ότι θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνει και απαλλοτριώσεις αφού η οδός θα γίνει πλάτους 5-6 μέτρων και ο εκ διανομής δημοτικός δρόμος έχει πλάτος 2-3 μέτρα.
γ) Η διαγραφή για ακόμη μια φορά ποσά 310 € που αφορούν 4 περιπτώσεις λάθος χρεώσεων στην άρδευση, είναι μια διαδικασία που γίνεται σε κάθε δημοτικό συμβούλιο, έχει απασχολήσει για πάρα πολλές ώρες εργασίας την ταμειακή υπηρεσία, τους Δημότες, τη Δημοτική αρχή και το Δημοτικό συμβούλιο και η αιτία είναι η ανεπαρκέστατη διοίκηση των πέντε (5)!!!! υδρονομέων που παρότι είναι υπερβολικός αριθμός για τα δεδομένα του Αιγινίου και κόστισαν 32.500 €, όπως κάθε χρόνο έκαναν παρά πολλές φορές λάθος καταγραφές χρεώσεων.
Επισημάναμε επίσης ότι υπάρχουν άλλα τόσα ίσως και περισσότερα λάθη μειωμένων χρεώσεων που βέβαια δεν φτάνουν στο Δ.Σ. γιατί κανείς από τους ωφελημένους δεν θα έκανε αίτηση για να πληρώσει παραπάνω.
Αιγίνιο 26 – 02 – 2010
Αντώνης Νταγλιούδης
Χρήστος Πρασκίδης
Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου