Κινδύνεψε και κινδυνεύει ο πλάτανος της φωτογραφίας από το πριόνι κάποιων που εζήλωσαν τη δόξα του δημάρχου της Αθήνας κ. Κακλαμάνη του επονομαζόμενου και Ομέρ Πριόνη.
Με την διάνοιξη, στο τέρμα της, της Π.Π. Γερμανού και την σύνδεσή της με τον Περιφερειακό του Κορινού μετά το Γυμνάσιο, ο Δήμος προσπάθησε δύο φορές να κόψει τον πλάτανο συναντώντας όμως την ομόθυμη αντίδραση των κατοίκων. Ο πλάτανος βρίσκεται στην άκρη του δρόμου, ενός δρόμου με πολύ μεγάλο πλάτος χωρίς έτσι να εμποδίζει την κυκλοφορία ακόμα και μεγάλων αυτοκινήτων. Θα μπορούσε να γίνει μία σήμανση για την αποφυγή ατυχημάτων ή ακόμα και θέση πάρκιγκ. Δέντρα στο οδόστρωμα υπάρχουν και σε άλλους δρόμους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Κηφισιά, αφού δεν εμποδίζουν την κυκλοφορία.
Να σημειώσουμε ότι ο πλάτανος θα βοηθήσει και στην μείωση της ταχύτητας στο δρόμο προστατεύοντας τους κατοίκους και τα παιδιά δεδομένου ότι ο δρόμος λόγω του πλάτους και της θέσης του θα απορροφήσει μεγάλη κυκλοφορία.
Προβλέπεται σε ανάλογες δρόμους μέσα στους Οικισμούς
να παίρνονται μέτρα μείωσης της ταχύτητας των αυτοκινήτων είτε με την δημιουργία πάρκιγκ εναλλάξ αριστερά και δεξιά του δρόμου μετατοπίζοντας ανάλογα ακόμα και τον άξονα του δρόμου, είτε με σαμαράκια, είτε με διακοπή του οδοστρώματος με πλακόστρωση.
Στην περίπτωση μας ο πλάτανος εκτός από φυσική ομορφιά πράσινο και σκιά θα εξασφαλίζει και τη μείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων προστατεύοντας τους περιοίκους από ατυχήματα.
Εμείς όμως να καταγράψουμε και την απορία των
περιοίκων για την φούρια των αρμοδίων να κόψουν τον πλάτανο όταν ακόμα και αυτός ο δρόμος που διανοίγουν θα είναι ελλιπής χωρίς κράσπεδα και πεζοδρόμιο. Τι θέλουν άραγες; Μεγάλες ταχύτητες, υψηλή κυκλοφορία, με τους πεζούς και τα παιδιά στο οδόστρωμα;
Με την διάνοιξη, στο τέρμα της, της Π.Π. Γερμανού και την σύνδεσή της με τον Περιφερειακό του Κορινού μετά το Γυμνάσιο, ο Δήμος προσπάθησε δύο φορές να κόψει τον πλάτανο συναντώντας όμως την ομόθυμη αντίδραση των κατοίκων. Ο πλάτανος βρίσκεται στην άκρη του δρόμου, ενός δρόμου με πολύ μεγάλο πλάτος χωρίς έτσι να εμποδίζει την κυκλοφορία ακόμα και μεγάλων αυτοκινήτων. Θα μπορούσε να γίνει μία σήμανση για την αποφυγή ατυχημάτων ή ακόμα και θέση πάρκιγκ. Δέντρα στο οδόστρωμα υπάρχουν και σε άλλους δρόμους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Κηφισιά, αφού δεν εμποδίζουν την κυκλοφορία.
Να σημειώσουμε ότι ο πλάτανος θα βοηθήσει και στην μείωση της ταχύτητας στο δρόμο προστατεύοντας τους κατοίκους και τα παιδιά δεδομένου ότι ο δρόμος λόγω του πλάτους και της θέσης του θα απορροφήσει μεγάλη κυκλοφορία.
Προβλέπεται σε ανάλογες δρόμους μέσα στους Οικισμούς
να παίρνονται μέτρα μείωσης της ταχύτητας των αυτοκινήτων είτε με την δημιουργία πάρκιγκ εναλλάξ αριστερά και δεξιά του δρόμου μετατοπίζοντας ανάλογα ακόμα και τον άξονα του δρόμου, είτε με σαμαράκια, είτε με διακοπή του οδοστρώματος με πλακόστρωση.
Στην περίπτωση μας ο πλάτανος εκτός από φυσική ομορφιά πράσινο και σκιά θα εξασφαλίζει και τη μείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων προστατεύοντας τους περιοίκους από ατυχήματα.
Εμείς όμως να καταγράψουμε και την απορία των
περιοίκων για την φούρια των αρμοδίων να κόψουν τον πλάτανο όταν ακόμα και αυτός ο δρόμος που διανοίγουν θα είναι ελλιπής χωρίς κράσπεδα και πεζοδρόμιο. Τι θέλουν άραγες; Μεγάλες ταχύτητες, υψηλή κυκλοφορία, με τους πεζούς και τα παιδιά στο οδόστρωμα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου