Ήρθε η Νέα Γρίπη και δόθηκαν οδηγίες καθαριότη-
τας που μοιάζουν στοιχειώδεις και όμως ανύπαρκτες για το Δημόσιο Σχολείο.
Να υπάρχει σαπούνι στις και χαρτί στις τουαλέτες, να μην πίνουν νερό με το στόμα από τη βρύση, να καθαρίζονται τακτικά οι χώροι, να αερίζονται οι αίθουσες, να πλένουν συχνά τα χέρια τους, να μην συνωστίζονται στις αίθουσες.
Όλα τα μέτρα που προτείνονται θα έπρεπε να υπάρχουν ανεξάρτητα της γρίπης σαν μέτρα που αφορούν την σωματικά καθαριότητα και μπορεί να υπάρχουν με ελάχιστο κόστος αλλά με φροντίδα.
Άλλα μέτρα όπως ο μη συνωστισμός στις αίθουσες να κάθονται οι μαθητές σε απόσταση τριών μέτρων κρίνονται ανεδαφικά και αστεία για τις υποδομές του Δημόσιου Σχολείου σήμερα.
Σήμερα που οι μαθητές σε Δημοτικά Γυμνάσια και Λύκεια φθάνουν τα τριάντα παιδιά ανά τμήμα στοιβαζόμενοι σε μικρές αίθουσες. Σήμερα που προσθέτουν αίθουσες σε ημιυπόγεια και διαδρόμους για να βάλουν μαθητές, καταργώντας ακόμα και γυμναστήρια και βιβλιοθήκες. Προτείνουν την μη προσέλευση μαθητών για όσο διάστημα ο μαθητής έχει πυρετό 6-7 ημέρες παραβλέποντας το ποιος θα έχει υπό παρακολούθηση το παιδί, αν οι γονείς μπορούν ή δικαιούνται να πάρουν άδεια, το γεγονός ότι πήγαιναν τα άρρωστα παιδιά στο σχολείο γιατί δεν είχαν οι γονείς που να τα αφήσουν.
Ήρθε η Νέα Γρίπη για να μας υποχρεώσει στα αυτονόητα και τα στοιχειώδη για να αποκαλύψει τη γύμνια του εκπαιδευτικού μας συστήματος όσον αφορά τις υποδομές αλλά και την επάνδρωση την αδυναμία του συστήματος υγείας τις ανεπάρκειας στις κοινωνικές υποδομές.
Όμως είναι ευκαιρία να αλλάξει και πολλά πράγματα στα μυαλά μας γιατί δεν πάει καιρός που σε Λύκειο γονείς και καθηγητές θεωρούσαν αδύνατη ή υπερβολή την ανάγκη ύπαρξης σαπουνιού και χαρτιού στις τουαλέτες που ζητούσαν οι μαθητές πόσο μάλλον αν μιλούσαν για βιβλιοθήκη, ΙΝΤΕΡΝΕΤ και κολυμβητήρια.
Μπράβο στην ιό της γρίπης λοιπόν. Που μας αναδεικνύει την ανάγκη για μεγάλες ευάερες και ευήλιες αίθουσες, για λίγους μαθητές ανά τμήμ,α για την ανάγκη της φροντίδας για προσωπική καθαριότητα και υγιεινής στους χώρους του Σχολείου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου